Kantoorverhuizing

Een kantoorverhuizing vereist een goede en gestructureerde aanpak. De lopende zaken mogen immers geen schade en hinder van de verhuizing ondervinden.
Om uw kantoorverhuizing tot een succes te maken bereiden wij ons grondig voor. Wij doen een intake bij u op locatie. Hierin bespreken wij alle facetten omtrent uw kantoorverhuizing en maken een duidelijke inventarisatie. Ook zijn er belangrijke beslissingen te nemen tijdens de voorbereiding.
Pakt u alles zelf in, of doen wij dat? Heeft u een plattegrond van de nieuwe locatie zodat tevoren bepaald kan worden waar alle boedel terecht moet komen? Allemaal zaken die wij samen met u op een gestructureerde wijze doornemen zodat alles soepel verloopt! Wij stellen ons flexibel op voor en tijdens uw kantoorverhuizing.

Heeft u tijdelijke opslag nodig? Geen probleem!
Wij werken met verhuisinstructies en coderingssystemen voor het inpakken van archieven en werkplekken. Zo weet u zeker dat uw kantoorverhuizing slaagt en uw bedrijf en werknemers zo snel mogelijk weer operationeel zijn.